מבינה מלאכותית לבינת הלב

בית הספר שלנו שואף תמיד לעמוד בקדמת הבמה בכל הקשור להתפתחות טכנולוגית וגאה בתכנית הדגל שלנו "מבינה מלאכותית לבינת הלב" הנותנת לתלמידים שלנו יתרון וידע בעולמנו המתפתח

בינה מלאכותית יצחק נבוןהתוכנית נועדה לחשוף מוחות צעירים לעולם המרתק של בינה מלאכותית. מה שהופך את השיעור הזה למיוחד באמת הוא הגישה ההוליסטית שלו לחינוך, המשלבת בצורה חלקה מושגי AI עם פיתוח מיומנויות חיוניות. באמצעות פעילות מעשית ופרויקטים המתאימים לגיל, התלמידים לא רק תופסים את עקרונות הבינה המלאכותית הבסיסית אלא גם משפרים את הכישורים החברתיים שלהם על ידי שיתוף פעולה במאמצים יצירתיים. הכיתה משתמשת ביישומי AI כדי לתמוך באסטרטגיות למידה מותאמות אישית, תוך התאמה לקצב ולסגנון הלמידה של כל תלמיד. כאשר התלמידים בוחנים את האפשרויות של AI, הם משפרים במקביל את הבנת הנקרא שלהם באמצעות ספרות מרתקת הקשורה לבינה מלאכותית.

תכנית זו  לא רק מציידת את ארגז הכלים של התלמידים בהבנה בסיסית של כלי בינה מלאכותית, אלא גם מטפחת חשיבה טכנולוגית, ומכינה אותם לעתיד. המחויבות שלנו לשילוב תכנים אלה ברמה היסודית מציגה את המסירות של בית הספר במתן כלים פורצי דרך לקדמה והתפתחות.